El Nostre Blog

Valls d’Ax – Estanys de Fontargente

Aprofitant els pocs dies de vacances de setmana santa, decidits a ultim moment, alguns hem sortit a pasturar… Pastures: Les Vals d’Ax. De primeres vam anar a petar a la vall d’Orlu, just sota “la dent”. L’endemà la meteo ens la fer desistir de fer muntanya i ens vam dirigir cap a veure el castell catar de “Montalion” Finalment, el 3er dia vam poder anar a fer muntanya. Una bonica ruta circular que només vam poder fer parcialment per la…

​Companys!  Els nostres amics”Guixaires de Navata” ja tenen molt avançada la 3era edició de la Sant Silvestre Navatenca, l’any passat vam superar totes les nostres espectatives amb més de 400 inscrits!! Podeu entrar a l’enllaç i segir-nos perque aquest any tornem a fer de la Sant silvestre solidària una gran festa!! Recordem que el 100% dels beneficis van destinats a l’associació El Dofí que treballa amb joves amb disminució psíquica.  Continuem amb el deliciòs concurs de coques, animeu-vos a compartir…

Ruta circular que ressegeix els cims i carenes de St. Quirze de Colera. Enfilem el camí passant per la font del Convent fins arribar a el coll de Pallerols Anem resseguint la carena decantats lleugerament pel costat de llevant fins arribar la fomt Jordana i canviem al costat de ponent fins al coll del torn, que en portarà fins a Puig de la Calma. Podem disfrutar d’unes vistes espectaculars tant de la costa vermella com de l’albera i la vall…

Varem fer una Sortida amb bici per les Salines. Ruta circular que surt de les Illes , puja pel costat Francès i baixa per Cabrera i coll de Lli.  Només de sortir hi ha un desnivell important que en fred pot ser bastant dur d’afrontar, quan arribem al 1er coll cal agafar un corriol que no ens deixarà pedalar tota l’estona i ens portarà fins uns corrals. Si no voleu fer aquest esforç de bon començament teniu la possiblitat de…

La nostra web ha estat un temps desconnectada, però ja hem tornat! Segurament no serà com era, però de moment podeu continuar veien les aportacions que em rebut a la “Bústia de la Vida” de les Salines.